Ondergoed Avion
Waar we een tijdje terug aankondigden dat MyComfort24 zou stoppen, kunnen we nu met veel enthousiasme vertellen dat onze webshop blijft bestaan en een doorstart maakt met enkele werknemers die deze kans met beide handen hebben gegrepen. Een doorstart met dezelfde waarden & normen dus!
Zoals je zal zien focussen we ons met MyComfort24 nu op ondergoed van kwalitatieve merken waar we 100% geloof in hebben.
Echter moeten we je jammer genoeg melden dat het ondergoed merk Avion niet langer in ons assortiment zal zitten. Avion ondergoed stopt volledig met produceren, dus dit konden wij niet langer toevoegen aan ons assortiment.
We raden je aan deze gelijkaardige merken ter vervanging te bekijken:
Als je nog vragen hebt over ons assortiment kan je terecht bij onze klantendienst via mail : info@mycomfort24.be
Klantenservice
Neem contact op via ons formulier
Over mijn account
Hoe kan ik inloggen in mijn account?
Indien je eerder een MyComfort24 account hebt aangemaakt kan je makkelijk inloggen door bovenaan elke pagina naast het winkelmandje op ‘account’ te klikken en vervolgens je e-mailadres in te vullen.
Geef nogmaals jouw e-mailadres in en je zal een 6-cijferige code ontvangen in je mailbox. Hiermee heb je rechtstreeks toegang tot al je MyComfort24-gegevens.
In jouw account kan je makkelijk je persoonlijke instellingen zelf aanpassen, zoals je adres.
Je kan hier ook makkelijk jouw bestellingen opvragen.
Wat is het voordeel van een account?
Door een MyComfort24 account aan te maken kan je…
- snel en efficiënt toekomstige bestellingen afhandelen aangezien, van zodra je inlogt, al jouw gegevens al zijn ingevuld
- makkelijk je bestelstatus en –historiek raadplegen
- en makkelijk jouw persoonlijke gegevens en voorkeuren aanpassen.
Alleen maar voordelen dus.
Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem, dat is zo opgelost!
Bovenaan elke pagina vind je het icoontje van Account.
Dit icoontje bevindt zich naast het winkelmandje.
Onder deze Account sectie vind je een link 'Paswoord vergeten?'
Vul hierin jouw e-mailadres in, en je krijgt onmiddellijk een mail in je inbox met daarin een link om het wachtwoord van je klantaccount opnieuw in te stellen.
Tip : Check even je spamfolder als je deze mail niet dadelijk ontvangt. Bij je eerste gebruik, kan het gebeuren dat deze in je reclamefolder belandt.
Aarzel niet onze klantendienst te contacteren bij verdere vragen rond jouw account.
Mail naar : info@mycomfort24.be. Wij beantwoorden je vraag binnen de 48u.
Over omruilen & retourneren
Kan ik een artikel omruilen?
Indien één of meerdere artikelen niet naar wens zijn, kan je binnen de 14 dagen na ontvangst omruilen. Dit kan enkel indien het artikel niet gedragen of gebruikt is en indien de oorspronkelijke product verpakking (inclusief aanhanglabeltjes) onbeschadigd is.
Om (een deel van) een bestelling te retourneren volg je volgende stappen. Zo ben je zeker dat alles vlot en naar wens verloopt.
- Vraag jouw retourlabel online aan via https://mycomfort24.returnista.com. Hier kan je dadelijk kiezen voor een omruiling in een andere maat. Opgelet: een omruiling kan alleen indien je exact hetzelfde artikel koopt maar dan in een andere maat. De retourkost om jouw artikelen te retourneren is €5,95. De verzendkost voor jouw omruilbestelling is wel gratis. Jouw omruilbestelling wordt verzonden van zodra de retour in ons magazijn ontvangen is.
- Hoe ga je te werk? Geef via https://mycomfort24.returnista.com jouw e-mailadres en ordernummer in en krijg je jouw bestelde artikel(en) te zien. Duid hier aan welk(e) artikel(en) je wilt omruilen en voor welke reden.
- Nu kan je jouw retourlabel printen. Je ontvangt dit retourlabel ook via mail. Geen printer? Dan kan je de barcode van het retourlabel vanop je smartphone laten scannen in een Bpost postkantoor en dan print men het label voor jou.
- Verpak je artikel(en) en deze pakbon in een stevige verzendverpakking. Bevestig het retourlabel op het pakje en breng het naar een Bpost verzendpunt.
- Bij ontvangst van jouw retourpakket kijken wij het geretourneerde artikel na* en verzorgen het naleveren van jouw omgeruilde maat. Je ontvangt op de dag van de verzending van de nieuwe bestelling een mail ter bevestiging zodat je dit makkelijk kan opvolgen.
TIP:
Je kan jouw artikelen ook omruilen voor een tegoedcode die 10% meer waard is dan je retourbedrag . Dat is extra voordelig voor jouw volgende aankoop. Deze tegoedcode krijg je in je mailbox op het moment dat jouw retourartikel bij ons ontvangen is in ons magazijn.
Lees meer hier over retourneren
* Geretourneerde artikelen die gedragen, gewassen en/of gebruikt zijn, of die met een onvolledige of beschadigde verpakking, of ontbrekende aanhanglabeltjes worden teruggestuurd, kunnen niet worden terugbetaald en zullen naar jou worden teruggestuurd.
Bekijk onze algemene voorwaarden
Hoe kan ik een artikel omruilen?
Indien één of meerdere artikelen niet naar wens zijn, kan je binnen de 14 dagen na ontvangst omruilen. Dit kan enkel indien het artikel niet gedragen of gebruikt is en indien de oorspronkelijke product verpakking (inclusief aanhanglabeltjes) onbeschadigd is.
Om (een deel van) een bestelling te retourneren volg je volgende stappen. Zo ben je zeker dat alles vlot en naar wens verloopt.
- Vraag jouw retourlabel online aan via https://mycomfort24.returnista.com. Hier kan je dadelijk kiezen voor een omruiling in een andere maat. Opgelet: een omruiling kan alleen indien je exact hetzelfde artikel koopt maar dan in een andere maat. De retourkost om jouw artikelen te retourneren is €5,95. De verzendkost voor jouw omruilbestelling is wel gratis. Jouw omruilbestelling wordt verzonden van zodra de retour in ons magazijn ontvangen is.
- Hoe ga je te werk? Geef via https://mycomfort24.returnista.com jouw e-mailadres en ordernummer in en krijg je jouw bestelde artikel(en) te zien. Duid hier aan welk(e) artikel(en) je wilt omruilen en voor welke reden.
- Nu kan je jouw retourlabel printen. Je ontvangt dit retourlabel ook via mail. Geen printer? Dan kan je de barcode van het retourlabel vanop je smartphone laten scannen in een Bpost postkantoor en dan print men het label voor jou.
- Verpak je artikel(en) en deze pakbon in een stevige verzendverpakking. Bevestig het retourlabel op het pakje en breng het naar een Bpost verzendpunt.
- Bij ontvangst van jouw retourpakket kijken wij het geretourneerde artikel na* en verzorgen het naleveren van jouw omgeruilde maat. Je ontvangt op de dag van de verzending van de nieuwe bestelling een mail ter bevestiging zodat je dit makkelijk kan opvolgen.
TIP:
Je kan jouw artikelen ook omruilen voor een tegoedcode die 10% meer waard is dan je retourbedrag . Dat is extra voordelig voor jouw volgende aankoop. Deze tegoedcode krijg je in je mailbox op het moment dat jouw retourartikel bij ons ontvangen is in ons magazijn.
Lees meer hier over retourneren
* Geretourneerde artikelen die gedragen, gewassen en/of gebruikt zijn, of die met een onvolledige of beschadigde verpakking, of ontbrekende aanhanglabeltjes worden teruggestuurd, kunnen niet worden terugbetaald en zullen naar jou worden teruggestuurd.
Bekijk onze algemene voorwaarden
Kan ik mijn artikel retourneren?
Indien één of meerdere artikelen niet naar wens zijn, kan je binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit kan enkel indien het artikel niet gedragen of gebruikt is en indien de oorspronkelijke product verpakking (inclusief aanhanglabeltjes) onbeschadigd is.
Om (een deel van) een bestelling te retourneren volg je volgende stappen. Zo ben je zeker dat alles vlot en naar wens verloopt.
- Vraag jouw retourlabel online aan via https://mycomfort24.returnista.com . De retourkost om jouw artikelen te retourneren is €5,95.
- Hoe ga je te werk? Geef via https://mycomfort24.returnista.com jouw e-mailadres en ordernummer in en krijg je jouw bestelde artikel(en) te zien. Duid hier aan welk(e) artikel(en) je wilt retourneren en voor welke reden.
- Nu kan je jouw retourlabel printen. Je ontvangt dit retourlabel ook via mail. Geen printer? Dan kan je de barcode van het retourlabel vanop je smartphone laten scannen in een Bpost postkantoor en dan print men het label voor jou.
- Verpak je artikel(en) en deze pakbon in een stevige verzendverpakking. Bevestig het retourlabel op het pakje en breng het naar een Bpost verzendpunt.
- Bij ontvangst van jouw retourpakket kijken wij het geretourneerde artikel na* en storten je het bedrag ten laatste binnen 14 dagen terug. Je ontvangt op de dag van de terugbetaling een mail ter bevestiging zodat je dit makkelijk kan opvolgen. De terugbetaling gebeurd via de betaalwijze waarmee de bestelling is betaalt.
TIP : Je kan jouw artikelen ook retourneren voor een tegoedcode die 10% meer waard is dan je retourbedrag . Dat is extra voordelig voor jouw volgende aankoop. Deze tegoedcode krijg je in je mailbox op het moment dat jouw retourartikel bij ons ontvangen is in ons magazijn.
Lees meer hier over omruilen
* Geretourneerde artikelen die gedragen, gewassen en/of gebruikt zijn, of die met een onvolledige of beschadigde verpakking, of ontbrekende aanhanglabeltjes worden teruggestuurd, kunnen niet worden terugbetaald en zullen naar jou worden teruggestuurd.
Bekijk onze algemene voorwaarden
Over snel verzenden en leveren
Zijn leveringen gratis?
Voor alle bestellingen met leveradres in België is de levering gratis indien de waarde van de bestelling €60 of meer bedraagt. Bij een bestelwaarde kleiner dan €60 rekenen we een verzendkost aan van €4,95.
Opgelet : Onze digitale cadeaubonnen worden niet meegerekend in de minimum bestelwaarde van 60 euro voor gratis verzending.
Voor alle bestellingen met leveradres in Nederland is de levering gratis indien de waarde van de bestelling €60 of meer bedraagt. Bij een bestelwaarde kleiner dan €60 rekenen we een verzendkost aan van €4,95.
Voor alle bestellingen met leveradres in alle andere EU-landen is de levering gratis indien de waarde van de bestelling €75 of meer bedraagt. Bij een bestelwaarde kleiner dan €75 rekenen we een verzendkost aan van €7,95.
Gelieve ons te contacteren voor leveringen buiten de Europese Unie.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Aangezien wij verzenden van uit ons magazijn in België en je enkel artikelen kan bestellen die we op voorraad hebben verzenden wij zeer snel.
Bestellingen met leveradres in België en geplaatst en betaald van maandag tem vrijdag vóór 23u (met uitzondering van feestdagen) worden nog dezelfde dag verzonden via Bpost. Bij een normale werking van Bpost wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag geleverd op het leveradres. Bpost levert van maandag tem vrijdag.
Bestellingen met leveradres in Nederland en Luxemburg en geplaatst en betaald van maandag tem vrijdag vóór 23u worden nog dezelfde dag verzonden via PostNL. Bij een normale werking van PostNL wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag geleverd op het leveradres. PostNL levert van dinsdag tem vrijdag.
Bestellingen met leveradres in andere EU landen en geplaatst en betaald op werkdagen vóór 23u worden nog dezelfde dag verzonden. Bij een normale werking van de vervoerder wordt je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd op het leveradres.
Krijg ik een bevestiging van mijn verzending?
Kan ik de levering van mijn bestelling opvolgen?
Met de trackingcode die je vind in de bevestigingsmail van de verzending of via jouw account kan je op de site van de vervoerder nagaan waar en in welke fase van de verzending jouw pakketje zich bevind. Zo weet je wanneer je jouw bestelling mag verwachten op het gekozen leveradres.
Tussen welke levermogelijkheden kan ik kiezen?
Voor levering in België kan je tijdens het bestelproces kiezen uit volgende verzendwijzen via Bpost:
- Thuislevering: de postbode levert jouw pakketje thuis, op het werk of op een ander adres naar keuze. Indien er niemand aanwezig is op het moment van de levering deponeert de postbode een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Je kan dan kiezen om je pakketje op te halen in een het afhaalpunt vermeld op het afwezigheidsbericht of je kan vragen de zending een tweede keer aan te bieden. Indien je wenst kan je, via de site van Bpost bij Mijnvoorkeuren, aangeven waar de postbode jouw pakketje kan achterlaten bij afwezigheid.
- Afhaalpunten : je kan in de checkout ook kiezen voor één van de 6 dichtstbijzijnde Bpost afhaalpunten in je buurt. Eens je je postcode ingeeft, zal automatisch het lijstje met de 6 punten naar keuze tevoorschijn komen. Kies voor jouw postkantoor, jouw krantenwinkel of jouw pakketautomaat om in alle comfort je ondergoedbestelling op te halen wanneer het jou het beste past.
Bij al deze verzendwijzen kan je jouw pakje online opvolgen via Bpost met de trackingcode vermeld in de door ons verzonden mail met de verzendbevestiging.
Voor levering in Nederland kan je tijdens het bestelproces kiezen uit volgende verzendwijzen via PostNL:
- Thuislevering: de postbode levert jouw pakketje thuis, op het werk of op een ander adres naar keuze. Hierbij kan je de dag (ook zaterdag) en de uren waarbinnen je geleverd wil worden vrij kiezen. Wens je, voor de levering, deze te wijzigen dan kan dat ook met behulp van je trackingcode via de PostNL website of app. Indien er toch niemand aanwezig is op het moment van de levering steekt de postbode een bericht in je brievenbus met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kan je via de PostNL track & trace zien waar je je pakket kan ophalen.
Bij al deze verzendwijzen kan je jouw pakje online opvolgen via PostNL met de trackingcode vermeld in de door ons verzonden mail met de verzendbevestiging.
Leveringen in andere EU landen dan België of Nederland gebeuren via de buitenlandse partners van Bpost en PostNL. In dat geval kan je laten leveren thuis, op het werk of op een ander adres naar keuze. Je kan de verzending opvolgen met het trackingnummer dat je ontvangt in de bevestigingsmail van je verzending. De afhandeling verloopt volgens de werkwijze van de plaatselijke partner.
Kan ik kiezen voor levering in een fysieke winkel?
Levering van jouw pakje in een fysieke winkel kan jammer genoeg niet. Wij zijn een pure webshop en hebben geen fysieke winkelpunten.
Wij werken voor de verzending van onze pakjes met Bpost. Daarbij kan je kiezen voor thuislevering of een afhaalpunt
- Thuislevering: de postbode levert jouw pakketje thuis, op het werk of op een ander adres naar keuze. Indien er niemand aanwezig is op het moment van de levering deponeert de postbode een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Je kan dan kiezen om je pakketje op te halen in een het afhaalpunt vermeld op het afwezigheidsbericht of je kan vragen de zending een tweede keer aan te bieden. Indien je wenst kan je, via de site van Bpost bij Mijn Voorkeuren, aangeven waar de postbode jouw pakketje kan achterlaten bij afwezigheid.
- Afhaalpunten : je kan in de checkout ook kiezen voor één van de 6 dichtstbijzijnde Bpost afhaalpunten in je buurt. Eens je je postcode ingeeft, zal automatisch het lijstje met de 6 punten naar keuze tevoorschijn komen. Kies voor jouw postkantoor, jouw krantenwinkel of jouw pakketautomaat om in alle comfort je ondergoedbestelling op te halen wanneer het jou het beste past.
Over makkelijk en veilig betalen
Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?
Bij MyComfort24 kan je betalen met:
- Bancontact
- Visa
- Mastercard
- Ideal
- Apple Pay
Alle betalingen lopen via het Multisafepay platform. Zij voldoen aan de strengste internationale veiligheidsnormen voor online betalingen.
Dankzij een SSL certificaat geverifieerd door Comodo zijn al jouw gegevens bij MyComfort24 zeer strikt beveiligd. Zo blijven je gegevens steeds vertrouwelijk en niet leesbaar voor derden. Deze SSL beveiliging is zichtbaar op het moment dat je start met de afrekening in de adresbalk waar het webadres wordt voorafgegaan door de vermelding https:// en de afbeelding van een hangslot.
Jouw bestelling wordt behandeld van zodra we akkoord krijgen van de instelling voor de beveiligde bankbetaling en Multisafepay. Dit laatste neemt gewoonlijk slechts enkele seconden in beslag.
Kan ik een cadeaubon kopen?
Je kan op onze webshop een cadeaubon kopen van verschillende waardes. Momenteel hebben we deze waardes beschikbaar:
- 25 euro
- 50 euro
- 100 euro
Als je een cadeaubon koopt, dan wordt deze verzonden per email.
Om optimaal gebruik te maken van je cadeaubon, hebben we enkele belangrijke punten voor je op een rij gezet:
- Je kunt het saldo van je cadeaubon in verschillende delen besteden, zolang er nog tegoed op de bon staat.
- Cadeaubonnen kunnen gecombineerd worden met kortingscodes.
- Je kunt meerdere cadeaubonnen gebruiken voor één bestelling.
- Cadeaubonnen kunnen niet worden gebruikt voor de aanschaf van andere cadeaubonnen.
- Wil je een cadeaubon cadeau doen? Het is mogelijk om de bon naar een andere ontvanger te sturen via e-mail. Dit kun je eenvoudig instellen bij het plaatsen van je bestelling.
Vragen? Aarzel niet en neem contact op met onze klantendienst!
Over makkelijk bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Bij het bouwen van onze webshop hebben we ernaar gestreefd dat je makkelijk en intuïtief een artikel kan zoeken, selecteren en betalen. Voor het plaatsen van je bestelling doorloop je volgende stappen:
Stap 1: Je zoekt een artikel via het menu bovenaan, de filter links van de productcatalogus of via onze interne zoekfunctie bovenaan elke pagina.
Stap 2: Je klikt door op een artikel naar keuze op de cataloguspagina, selecteert jouw maat in de productdetailpagina, selecteert het aantal dat je wenst te bestellen en klikt op de ‘In winkelwagen’ knop. Jouw selectie wordt onmiddellijk toegevoegd aan het winkelmandje. Dit zie je ook verschijnen rechts bovenaan de pagina.
Stap 3: Van zodra je alle artikelen hebt toegevoegd die je wenst te bestellen ga je naar jouw winkelmandje via de ‘Winkelmandje’ knop bovenaan rechts op elke pagina. Hier kan je jouw bestelling nog eens nakijken en je eventuele promotiecode invullen die je ontving via onze nieuwsbrief.
Stap 4: Klik nu op de ‘Ga door naar afrekenen’ knop, vul jouw gegevens in, kies een leverings- en betaalmethode en klik op ‘Plaats bestelling’.
Stap 5: Via de betaalpagina van Multisafepay kan je nu veilig je betaling afronden.
Heel vlot en makkelijk dus…
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Van zodra we jouw bestelling ontvangen hebben sturen we jou een bevestigingsmail met daarin alle details van je bestelling zoals de bestelde producten, de prijs, de hoeveelheden, het afleveradres enz. Al deze gegevens kan je nadien natuurlijk ook consulteren via je account.
Soms kan het gebeuren dat deze bevestigingsmail in je spam folder terecht komt. Ontvang je niet snel na je bestelling onze bevestigingsmail. Kijk dan zeker eens in je spam folder. Mocht dit het geval zijn voeg je info@mycomfort24.be best toe aan je adresboek of veilige afzenders.
Kan ik een bestelling annuleren?
Indien je kort na het bestellen je bestelling wenst te annuleren kan dat. In je account kan je zien of je bestelling nog de status ‘wachtende’ of ‘bezig met verwerken’ heeft. Is dit het geval dan is jouw bestelling nog niet verzonden. Stuur dan best direct een mail naar info@mycomfort24.be met de vraag je bestelling te annuleren. Wij zorgen voor de terugbetaling.
Heb je geen account, dan stuur je best ook een mail naar info@mycomfort24.be. Wij zorgen, indien je bestelling nog niet is verzonden, voor de annulatie en de terugbetaling.
Indien je bestelling al is verzonden kan je je bestelling nog herroepen binnen de 14 dagen na ontvangst. Hoe? Bekijk daar voor de vraag ‘Kan ik mijn bestelling herroepen’?
Over onze scherpe prijzen en promoties
Waarom hebben sommige prijzen een ‘Vanaf…’ prijsaanduiding?
Hoe blijf ik op de hoogte van de vele en sterke promoties?
We doen zeer regelmatig specifieke promoties op bepaalde merken, productgroepen, series of soms zelfs op ons volledig aanbod. Dit kan zijn onder de vorm van kortingen of onder de vorm van mooie en exclusieve extra geschenken bij jouw bestelling.
Wil je hiervan genieten? Schrijf je dan hier zeker in op onze nieuwsbrief en blijf zo op de hoogte van wanneer en hoe je van een actie kan genieten. Doen!
Over MyComfort24
Wie zijn wij?
Welkom bij MyComfort24! Wij zijn een Belgische webshop die al vele jaren bestaat. Bij ons vind je online merken ondergoed, nachtkleding en sokken, Kortom, bij ons ben je aan het goede online adres voor al jouw dagelijkse basics. Ben je benieuwd naar het traject dat we sinds het begin tot nu hebben afgelegd? Lees ons verhaal dan hieronder...
MyComfort24 is de vernieuwde webshop van MyUnderwear24. Dat is al meer dan 13 jaar de grootste Belgische webshop in merkenondergoed & bodywear.
We nemen je even mee…
- In juni 2010 startten Ilse en Toon, eerder jarenlang aan de slag bij Colruyt Group, een unieke webshop met ondergoed & meer, MyUnderwear24. Dankzij een optimaal aanbod in ondergoed, nachtgoed, kousen en zwemkleding van topmerken komen de eerste bestellingen vlot binnen. Al gauw vertrekken vanuit de garage en de speelkamer van de kinderen de eerste onderbroeken naar de nieuwe klanten.
- In 2013 wordt de intussen te klein geworden garage ingeruild voor een huurhuis op het Pajottenlandse platteland. Karleen start als eerste werknemer om de klanten verder te helpen en de bestellingen klaar te maken.
- België bleek echter nog niet helemaal klaar voor een echte e-commerce, maar Toon bleef erin geloven. In 2015 zocht en vond hij een nieuwe partner in Colruyt Group om MyUnderwear24 verder uit te bouwen. De participatie past in de ambitie van de groep om met gepaste winkelformules in te spelen op de behoeften van de consument in al zijn levensfases.
- De Belgische consument vindt stilaan meer en meer zijn weg naar het internet voor zijn aankopen. In 2016 volgt een nieuwe verhuis. Dit keer naar een huurhuis mét een magazijntje. Te koud in de winter en te warm in de zomer, maar ze gaan volop door. Carlos start als eerste marketeer. De volgende jaren volgen Barbara, Jens, Valerie en Veronique en groeit MyUnderwear24 uit tot de grootste Belgische webshop in ondergoed en meer.
- Een volgende verhuis dringt zich op. Dit keer naar een totaal vernieuwd gebouw en magazijn op een Colruyt site. Dylan, Sarah en Zaja komen mee aan boord. Zo kunnen alle klanten steeds blijven genieten van een optimale service.
- In het najaar van 2020 stopt Collishop met de verkoop van non-food artikelen via hun webshop. MyUnderwear24 neemt, als onderdeel van Colruyt Group, het assortiment beddengoed en badtextiel over van Collishop.
- MyUnderwear24 wordt op dat moment MyComfort24, een naam die beter past bij het nieuwe aanbod. Bij de verruiming van het aanbod, met nieuwe categorieën en een nieuwe merknaam hoort immers ook een nieuw jasje. Twee nieuwe collega's - Kenny en Stéphanie - versterken het team.
- In oktober 2020 lanceert MyComfort24 een nieuwe webshop met een nog uitgebreider aanbod, waarin de klant in alle comfort 24/24 online kan shoppen.
- Met de baseline ‘Bed. Bad. Ondergoed. Altijd goed.’ wordt MyComfort24 dé online specialist in ondergoed, nachtgoed, homewear, zwemkleding, kousen, panty's, beddengoed en badtextiel.
- In oktober 2024 hebben medewerkers van Ticom NV het merk MyComfort24 overgenomen van de Colruyt Group en hebben de webshop nieuw leven ingeblazen. En dat met dezelfde merken, waarden en normen waar we altijd voor hebben gestaan. Onze focus ligt nu enkel op onze core business, namelijk op ondergoed. Hierbij selecteerden wij net als voorheen kwalitatieve merken, merken en artikelen waar we volledig achter staan. We kunnen nu met veel enthousiasme vertellen dat onze webshop blijft bestaan en een doorstart maakt door enkele werknemers die deze kans met beide handen hebben gegrepen.
We wensen je veel shopplezier!
Het MyComfort24 team
MyComfort24 - BV IntiMates
Jean Jacminstraat 176
1500 Halle
België
BE 1013.151.538